Upravo ste saznali da idete na službeni put na nekoliko dana, a nedavno ste krenuli u adidas školu trčanja i ne želite propustiti treninge. I za to postoji rješenje.

Prvo, saznajte gdje odsjedate i dnevni raspored. Za trening vam je dovoljno 45-60′.

Razgibati se možete i u sobi da vas ispred hotela kolege zbunjeno ne gledaju kada radite “vjetrenjaču”, prednoženje, zanoženje i sl.

Obucite svoju omiljenu trkačku kombinaciju i zaputite se opušteno kroz predvorje hotela prema obližnjem parku.

ino

Ukoliko niste u mogućnosti pronaći park, od pomoći vam može biti i, doduše ne baš preporučljiva ali u nedostatku boljega, asfaltna podloga tj. nogostup.

Sve više je popularno trčanje gradom pa zanemarite začuđene poglede prolaznika, jer vi ste ti koji želite za sebe najbolje i sami ste izrazito karakterna osoba budući da ni na poslovnom putu ne želite prestati trčati.

Važna napomena kod odabira asfaltne podloge tj. nogostupa jest opasnost kod prelazaka preko zebre pa uvijek usporite da budete sigurni u to da vam netko prometnim sredstvom ne zagorča vaše trčanje.

Za mjerenje vremena ponesite najobičniji sat sa štopericom ili mobilni uređaj sa aplikacijom štoperice ili neku od aplikacija koje će vam izmjeriti i udaljenost, pace trčanja i ostale parametre. Najčešće su to aplikacije koju se besplatne i rade na svakom smartphoneu.

Tempo trčanja prilagodite mogućnostima uvjeta u kojima odrađujete trening (park, nogostup) pa iako ćete ići znatno sporije od onoga što će vaši kolege raditi na treningu u adidas školi trčanja, vi ćete bar približno to isto napraviti i na taj način eventualno postići minimalne gubitke na kvaliteti provedenog treninga što je u ovakvim situacijama gotovo i zanemarivo.

I na kraju, pokušajte zapamtiti u kojem ste smjeru otrčali, koliko ste blokova zgrada prošli i slične orjentire kako biste se znali vratiti (ukoliko se radi o gradu u kojem još niste bili) kako vam naoko jedno bezazleno trčanje ne bi produžilo trening, time možda i kašnjenje na važan sastanak.

Još jedno rješenje samo po sebi se može nametnuti, a to je korištenje sprava (pokretni sag ili bicikl) u hotelskom fitnessu. Većina treninga se može bez problema odraditi i na ove dvije sprave budući da se radi o vrlo sličnim kretnim strukturama stoga ukoliko niste sigurni da želite van hotela u tajicama, trenirci i tenisicama i istraživati čari grada (nije preporučljivo trčanje gradovima koji nisu sigurni) svakako razmislite o treningu u fitnessu.

Nadam se da sam vam donekle pomogao sa savjetima u vezi provedbe treninga na poslovnom putu, a ponajviše ohrabrio da nema mjesta gdje se trening ne bi mogao provesti ukoliko postoji volje.

Vedran Lozanov

Podijeli tekst na društvenim mrežama: