Nitko vas na ništa ne može natjerati, osim vaših trenera. 🙂

Jačanje core-a?? Pojam core u prijevodu bi se odnosio na gornji dio trupa kojeg čine mišići ramenog obruča, mišići trbuha i mišići leđa. Core je stup tijela i energija koja nam je potrebna za izvođenje bilo kakvih atletskih vježbi dolazi iz njega, ne samo atletskih nego i svakodnevnih radnji. Stoga, jačajte core!

core-1

Jačanje core-a nam služi i u prevencijske svrhe. Jačanje leđnih i trbušnih mišića smanjuje nam vjerojatnost ozljeđivanja kralježnice, pogotovo u lumbalnom dijelu koji je daleko najosjetljiviji na naše svakodnevne vantrenažne aktivnosti. Dakle, dobrobiti jačanja core-a nam služe i u našoj svakodnevnici. Sjedenje po 8 sati u uredu ili stajanje na nogama 8 sati jako pogađa nas stup tijela, kralježnicu. Stoga jačajte core!

Gledajući ljudsko tijelo, svi važni dijelovi tijela su šivani za core. Noge, ruke, glava! Hm, zamislite si koliko bi još citius, altius i fortius mogli trčati! Nakon treninga bi govorili: Pa, zar smo već istrčali tih 10km? Stoga, jačajte core!

Vježbe koje koriste jačanju core-a su najčešće vježbe s vlastitim tijelom, vlastitom težinom. Ako smo malo jače konstitucije, bilo bi lijepo raditi s težinom Lise Stublić ili našeg trenera Brune 🙂

Čučnjevi, trbušnjaci, leđnjaci i sklekovi su najčešće korištene vježbe. Naravno, koristimo i ostale vježbe koje su izvedenice spomenutih. Nakon ovih vježbi hodat ćete ponosno i uspravno. Ako ne želite raditi ove vježbe da vam trčanje bude zabavnije i lakše, onda barem zbog ekipe koja će vam govoriti: Šta si se isprsio, kao da si Apoljon?

SAMSUNG

Sad je na vama zbog kojih ćete razloga vježbati core. Bez obzira koji bio – ajmo ekipa jačati core!

Vidimo se petkom u 19:30 na Jarunu ili Maksimiru!

Nastavak slijedi…

Napisao: Tomislav Marinović, trener u adidas školi trčanja Zagreb

 

Podijeli tekst na društvenim mrežama: