Nordijsko hodanje je aktivnost pogodna za osobe svih dobnih skupina. Za razliku od normalnog hodanja više aktivira gornje ekstremitete, jer zahtjeva posebne štapove za provedbu aktivnosti. Upravo upotrebom štapova za nordijsko hodanje aktiviramo 90% mišića ljudskog tijela. Radi usporedbe, u trčanju aktiviramo 45%, a u biciklizmu 50% mišića ljudskog tijela.

Osnovni principi nordijskog hodanja su tehnika hodanja, držanje tijela i korištenje štapova. Nakon što savladamo osnove, nordijsko hodanje postaje zabavna aktivnost.

Dobrobiti nordijskog hodanja su smanjenje opterećenja na lumbalni dio kralježnice od 35%, smanjenje potkožnog masnog tkiva, jačanje mišića leđa, poboljšanje imuniteta, smanjenje stresa, pospješuje posturu tijela, jačanje mišića ruku i ramenog pojasa, pospješuje raspoloženje i još puno toga.

Aktivnost je koja kao i trčanje, zahtjeva redovno i kontinuirano vježbanje, jer dugoročno izvođenje vježbi jedini je način da bi se dobrobiti ovakvog načina rekreacije primijetile. Preporučljiva je osobama kojima je trčanje preteško, a i dalje se žele kretati i biti aktivni u grupi te na svježem zraku.

Ukoliko ste se prepoznali u ovome tekstu ispunite obrazac na linku i pričekajte da vam se javimo – https://goo.gl/056Vrt

Vidimo se u Nordic Trčaoni!

Tomislav Marinović, mag.cin.