Zimi volimo nadopuniti treninge trčanja te vas potaknuti da isprobate jedan novi izazov kako biste na treningu ali i kod kuće vježbali i jačali svoje tijelo. Iz tog razloga krećemo s, prošlogodišnjim polaznicima dobro poznatim, “Plank izazovom”. Sigurno ste već čuli za ovu vježbu, a mnogi od vas su ju i isprobali više puta.

Plank je jedna od najpoznatijih i najučinkovitijih vježbi među trkačima. Dobrobiti planka su jačanje mišića trupa, ramenog pojasa i gluteusa u cilju prevencije ozljeda te poboljšanja posture tijela. Postoje različiti načini izvođenja ovisno o cilju kojeg želite postići no onaj “osnovni” je sasvim dovoljan za ovaj izazov.

U poziciji standardnog planka oslanjamo se u četiri točke: stopala koja su postavljena u širini kukova i laktovi koji se nalaze ispod ramena.

Važne značajke za ispravno izvođenje standardnog planka:

  • opružene noge
  • neutralna pozicija kralježnice (kukovi i gornji dio leđa pozicionirani u jednoj zamišljenoj liniji)
  • glava u produžetku kralježnice
  • disanje prilikom izdržaja
  • kod neugodnih osjećaja i boli prekinuti s radom
Pravilno izvođenje vježbe plank. Foto: Bigstock

Svakako ovu vježbu ubacite u svoju svakodnevnicu jer izvođenje pozitivno djeluje kod prevencije ozljeda.

Testiranje Plank izazova radit ćemo u tri navrata (inicijalno, tranzitivno i finalno), a pobjednici svih grupa sa svake lokacije odmjerit će snage u velikom finalu te ćemo dobiti najbolju i najboljeg iz Plank izazova Trčaone. Hoće li netko uspjeti skinuti rekord od 15:01 minuta koji je postavio naš Vjekoslav Klarić 2018.?

Prva testiranja imamo u ponedjeljak (18.11.) i utorak (19.11.). Drugo nam slijedi nakon Božića, a veliko finale u veljači 2020. Pobjednici, 2 žene i 2 muškarca (1x nasip i 1x Maksimir) osvojit će vrijedne nagrade naših sponzora.

Vježbajte plank kod kuće i potaknite svoje ukućane da i oni prihvate plank izazov.

 

Podijeli tekst na društvenim mrežama: