Kako bismo treninge trčanja i nordijskog hodanja nadopunili te vas potaknuli da i kod kuće vježbate i jačate svoje tijelo, osmislili smo izazov. Radi se jednostavnoj i dobro poznatoj vježbi PLANK.

Plank je jedna od najpoznatijih i najučinkovitijih vježbi među trkačima. Dobrobiti planka su jačanje mišića trupa, ramenog pojasa i gluteusa u cilju prevencije ozljeda te poboljšanja posture tijela. Postoje različiti načini izvođenja ovisno o cilju kojeg želite postići no onaj “osnovni” sigurno već poznajete. Svakako ovu vježbu ubacite u svakodnevnicu jer samo izvođenje ove vježbe pozitivno djeluje kod prevencije ozljeda.

Pravilan način izvođenja plenk-a

Izazov će se sastojati od dva kruga testiranja te polufinala i finala, a prvi termin testiranja je srijeda 13.12. na savskom nasipu i 14.12. na lokaciji Maksimir. Nakon treninga vaši treneri će izmjeriti koliko možete izdržati u plenk poziciji te zapisati vaš rezultat. Redovitim vježbanjem poboljšajte svoje vrijeme i izazovite druge članove.

Svaka grupa dobiti će najbolju ili najboljeg, a mi ćemo ih nagraditi. U finale ulaze najbolji iz polufinala te će osoba, koja ostvari najbolji rezultat, osvojiti besplatnu startninu za splitski polumaraton u veljači!

Prvo testiranje (2017.)

13.12. savski nasip, 14.12. Maksimir

Drugo testiranje (2018.)

17.1. savski nasip, 18.1. Maksimir

Polufinale (2018.)

12.2. savski nasip, 15.2. Maksimir

Finale (2018.)

14.2. savski nasip, 15.2. Maksimir

Plank možete trenirati kod kuće, dok gledate televiziju ili slušate glazbu, a možete i organizirati natjecanje između svojih ukućana ili s kolegama na poslu.

Sve detalje dobiti ćete od svojih trenerica i trenera.

Prihvati #plankizazov!

Podijeli tekst na društvenim mrežama: