fbpx

Motivacija u tenisicama

Jednom kada napraviš taj korak i počneš trčati, napravio si onaj najteži korak. S odluke si prešao/prešla na djela, kauča na trkačku stazu i sa smijanja trkačima koji gutaju kilometre, na „i ja sam jedan od njih“.

No pokretanje nije ono što će te tjerati dalje. Motivacija je sastavni dio trčanja i ja bih rekla jedan od najvažnijih. Svoju motivaciju tražila sam i pronašla u školi trčanja 2015. godine, stoga pišem iz iskustva. Naravno svatko od nas drugačije razmišlja i reagira na situaciju, no vjerujem kako je ovih 8 točaka ono što nas sve povezuje.

  1. Trčanje u grupi

Jesi individualac, solo igrač koji ne voli „pravila“ ali dok ne probaš trčati u grupi ne znaš što je prava potpora. Osobe s kojima provodiš vrijeme tri puta tjedno postaju tvoji najveći navijači i „supatnici“. Baš nitko te ne razumije bolje od njih i kada malo zaostaneš za svojom grupom, a netko vikne: „Ajde Tea možeš ti to samo još malo poguraj!“, odmah dobiješ vjetar u leđa koji ti je trebao da završiš trening. Svakako bih naglasila i druženje nakon treninga. To je ono što te dodatno motivira da se ustaneš u subotu i dođeš u 8 na trening.

  1. Okruženje

Trčimo vani i po svim vremenskim uvjetima. Kada si prije škole trčanja izašao na pljusak i hodao bez kišobrana? Baš ta priroda, svježi zrak, sunce i kiša su dodatan element motivacije. Onda kada drugi ostaju doma, ti želiš pokazati da si odradio svoj trening i ništa te u tome nije moglo spriječiti.

Prvi trening po kiši! Osmijeh postojan.
  1. Nova oprema

Možda će netko reći –ma daj pa to je baš površno – ali osjećaj koji dobiješ kada kupiš prve/nove tenisice ili tajce za trčanje i dođeš na trening, je fenomenalan. Osjećaš se bolje u svojoj koži iako je na njoj samo novi komad tkanine. Možda izgleda površno ali dok ne isprobate nemojte suditi.

  1. Odaberi cilj i reci to svima

Cilj ne mora nužno biti polumaraton ili trčanje brzinom 5:00, jer i odraditi sve treninge u školi trčanja je veliki cilj. Biti redovit i ne preskakati treninge isto tako. Stoga odredi SVOJ cilj i reci ga svima. Na društvenim mrežama, roditeljima, mužu, ženi, djeci, prijateljima. Što više puta ponovite to će vam biti više žao ako ne ostvarite taj cilj. Kod mene je upalilo.

  1. Samo tvoje vrijeme

Većina vas ima doma obitelj ili radite poslove bez definiranog radnog vremena. Tih sat vremena treninga neka bude samo tvoje. Bez mobitela, laptopa, kuhanja i spremanja. Sat vremena, ništa više.

  1. Potpora najbližih

Uistinu važan faktor motivacije. Možda će vas na samom početku zezati u društvu ili zamjerati jer sad više nemate vremena za kavu nakon posla jer jurite na trening. Ali kada vide promjenu na vama, onu psihičku i fizičku promjenu na bolje, sigurna sam kako će se i njihov stav promijeniti. Zezancija pređe u ponos, a ponos osoba do kojih nam je stalo je velika dodatna energija i motivacija.

  1. Pohvali se(be)

Pohvali sam(u) sebe nakon dobro odrađenog treninga. Budi zadovoljan što si pretrčao tri minute u komadu i što si upoznao nove ljude iz grupe. Treba biti ponosan na sebe i svoje postignuće i kada se ono možda čini malo i beznačajno. Motivacijom i upornošću s tri minute do sat vremena. Stoga tenisice na noge i samo hrabro!

  1. Dobra organizacija vremena

U 21. stoljeću vjerojatno jedan od najvažnijih faktora koji utječe na odustajanje ili odluku da se ne želiš upisati u školu. Nisu to niti kile, niti godine već vrijeme. Dobra organizacija vremena je ključna stvar i ukoliko ju napravimo dobro i to nam postane navika, nema nikakvog problema da se odrade baš svi treninzi prema rasporedu. Jedino što morate je založiti se za sebe i napisati u kalendar – od 18 do 19h trening u Trčaoni.

Nakon 8 mjeseci treninga u školi istrčala sam polumaraton

Iskreno se nadam da sam barem malo pomogla i motivirala. Motivacija je individualna stvar i svakoga od nas pokreće nešto drugo, ali iz iskustva vam mogu reći kako će vam trčanje promijeniti pogled na samog sebe. Kada se nakon treninga, crveni i znojni, pogledate u ogledalo i zadovoljno nasmiješite, sjetite se ovog teksta.

Vidimo se na treninzima.

Napisala: Tea Gvardijan, dežurno piskaralo i polaznica škole trčanja 2015.

Podijeli tekst na društvenim mrežama:

Share your thoughts