fbpx

Nove grupe i termini – Vježbe snage i Trčaona Flex

Svi članovi Trčaone već dobro znaju benefite vježbanja snage i fleksibilnosti, uz treninge trčanja. Upravo treninzi snage i fleksibilnosti značajno doprinose kvaliteti trčanja kao i sveopćem fizičkom stanju. Iz tog razloga ekipa koja pohađa Trčaona vježbe snage već dvije godine rade sjajan posao i napreduju dok se Trčaona Flex grupa tek puni.

Zbog blagdana, i kako bi se malo odmorili od cjelogodišnjeg vrijednog treniranja, vježbe snage i fleksibilnosti imaju kratku pauzu ali nastavljaju jače nego ikada u siječnju 2020. Zbog zainteresiranosti i upita odlučili smo otvoriti dodatne termine stoga, ukoliko im se želite priključiti na treninzima snage ili fleksibilnosti u 2020., rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.

 

Prijave su OBAVEZNE na – bit.ly/SnagaFlexPrijave 

Anketu ispunite najkasnije do petka 3.1. 2020. u 12h!

Uvjet za pokretanje grupe je minimalno 7 osoba, a maksimalan broj osoba po treningu je 10. Cijena jednog termina treninga je 100 kuna mjesečno.

Trening snage na lokaciji savski nasip

 

Trening snage – voditelji treneri Alvin i Eugen

Treningom snage dugoročno gledano utječemo na:

  • Prevenciju ozljeda
  • Bolju posturu i tehniku trčanja
  • Unapređenje performansi trkača (ekonomičnije trčanje )
  • Smanjenje masnih naslaga
  • Brži oporavak nakon aktivnosti
  • Prevenciju osteoporoze i kroničnih nezaraznih bolesti
  • Povećanje samopouzdanja

Što su mišići cijelog tijela jači, i ako djeluju kao cjelina, osoba ima predispozicije trčati brže uz manji napor. Upravo zato poseban naglasak u treningu usmjeren je na jačanje mišića nogu, leđa, trbuha, cjelokupnog trupa te na tehnici skokova i doskoka, fleksibilnosti i ravnoteže.

U većini slučajeva, rade se vježbe s opterećenjem vlastitog tijela. Primarni cilj je izvoditi vježbe efikasno i na pravilan način, a od svih vježbi najviše se pogađaju mišići trupa jer sa jakim trupom imamo dobru bazu i podlogu da nam i mišići ekstremiteta budu snažni i stabilni. Od vježbi koje najviše radimo su različite varijante planka, izdržaja i podizanja. Treninzi snage idealni su za sve – muškarce i žene svih jakosnih skupina te jedan trening traje 60 minuta.

 

TERMINI SNAGA 2020.

Treninzi počinju od 7. i 8.1.2020.! Trener Alvin je na lokaciji Odranska, a trener Eugen na lokaciji Harambašićeva

savski nasip (svlačionica Odranska 1)

  • ponedjeljak, 20:30 – 21:30
  • srijeda, 20:30 – 21:30

Maksimir (svlačionica Harambašićeva 19)

  • utorak, 20:00 – 21:00
  • četvrtak, 20:00 – 21:00
Trening fleksibilnosti na lokaciji Maksimir

 

Trčaona Flex – voditeljica trenerica Lucija Šćur

Trčaona Flex je trening zamišljen kao spoj joge i pilatesa. Pilates je puno mlađa varijacija joge s fokusom na tjelovježbu, dok je joga drevna disciplina s naglaskom na relaksaciju te je vrlo korisna za trkače jer uključuje dinamično istezanje mišića koji su umorni od pretreniranosti ili su skraćeni zbog prekomjerne uporabe, a to u konačnici može uzrokovati mišićni disbalans. U pilatesu je naglasak na jačanju trbušnih mišića, leđa i zdjelice, ali i na fleksibilnosti mišića i zglobova.

Trening traje 60 minuta. Započinje se  vježbama disanja te laganim vježbama istezanja cijelog tijela kako bi se zagrijali. Zatim slijede vježbe koje se izvode stojeći. Ovdje je naglasak na donji dio tijela i balans. Potom idu vježbe koje se izvode na podu gdje je naglasak na trbušne mišiće, leđa i kukove. Za kraj idu vježbe istezanja kako bi u potpunosti opustili cijelo tijelo.

Trčaoni Flex se mogu pridružiti apsolutno svi. Odlična je i za muškarce i za žene svih dobnih skupina. Svaka vježba, odnosno poza ima mnogo varijacija, što težih, što lakših, tako da je prigodna za trkače od A+ do Rekreativke .

 

TERMINI FLEX 2020.

Treninzi počinju od 10. i 11.1.2020.!

savski nasip (svlačionica Odranska 1)

  • petak, 17:30 do 18:30 i 20:30 do 21:30

Maksimir (svlačionica Harambašićeva 19)

  • subota, 8:00 do 9:00 i 10:30 do 11:30

 

Vidimo se na treninzima!

Podijeli tekst na društvenim mrežama:

Share your thoughts