fbpx

Plan i program nordijskog hodanja

Plan i program škole i kluba nordijskog hodanja namijenjen je svima koji se žele rekreativno ili sportski baviti nordijskim hodanjem.

Trčaona svojim članovima osigurava:

  • grupne treninge 3 puta tjedno u trajanju od 60 minuta
  • rad u grupama 10-20 osoba
  • tjedni plan i program treninga koji se nalazi na vašem Trčaona profilu
  • osobne konzultacije i savjetovanje s trenerima prije, tijekom i nakon treninga
  • edukativna predavanja (tehnika nordijskog hodanja, prehrana, važnost hidracije, sportska oprema)
  • sportsku majicu
  • organizaciju odlaska i sudjelovanje na nekoliko festivala hodanja tijekom godine
  • diplomu o uspješno završenoj školi nordijskog hodanja

Program škole nordijskog hodanja (1. semestar): trajanje: 2 mjeseca

Program naše škole nordijskog hodanja traje 2 mjeseca i on vas uči osnovama tehnike nordijskog hodanja i stjecanje kondicije za hodanje 40 minuta u kontinuitetu.

Program se sastoji od svladavanja osnovnih deset koraka koji se uče 5 tjedana i zatim slijedi još 3 tjedna usavršavanja tehnike i podizanja razine kondicije.

Ovaj semestar služi primarno za učenje osnovne tehnike nordijskog hodanja, a za cilj ima i postupno prilagoditi pojedinca i njegov lokomotorni sustav na nordijsko hodanje.

Osim učenja tehnike hodanja, u ovom semestru se uči i koordinacija pokreta, izvode jednostavne vježbe jakosti i vježbe ravnoteže te vježbe disanja.

Program kluba nordijskog hodanja (2. semestar): trajanje 9 mjeseci

Ovaj semestar služi da se naučeno znanje iz škole nordijskog hodanja primijeni u različitim uvjetima, terenima, nadmorskim visinama. Cilj ovog semestra jest dovesti pojedinca na razinu kondicije da može prehodati 10 km što je otprilike 100-120 minuta hodanja u kontinuitetu.

U ovome semestru pojedinac ima priliku usavršiti svoju naprednu razinu nordijskog hodanja te dizanje kondicije na višu razinu.

Osim regularnih vježbi razgibavanja, zagrijavanja, hodanja i istezanja, u klubu se izvode i različite vježbe snage, dionice ubrzanja, vježbe ravnoteže i stabilnosti, vježbe disanja te vježbe s elastičnom trakom.

Ovisno o broju polaznika, u klubu se trenira u nekoliko jakosnih grupa od kojih svaka ima svoj tempo tako da se svatko može naći u nekoj od grupa, ovisno o trenutnoj kondiciji. Dakle, u klubu trenirate u homogenijim grupama u grupi koja odgovara vašim trenutnim sposobnostima.

Svaku grupu vodi trener koji ih vodi kroz ostatak treniranja u klubu.

Povratnička grupa

Za sve one koji tijekom ljeta neće redovito trenirati, organizirali smo tzv. povratničku grupu koja traje tijekom rujna i listopada. Ova grupa ima za cilj u periodu od 6-8 tjedana dovesti vas na formu da trenirate u nekoj od klupskih grupa.

Trčaona klub nordijskog hodanja

Nakon odrađene škole nije kraj. Naime Trčaona hoda 12 mjeseci u godini! Ukoliko se odlučite nastaviti trenirati nakon škole, pozivamo vas u naš klub nordijskog hodanja.

Cilj kluba nordijskog hodanja i dalje ima naglasak na rekreativnom hodanju no sam program treninga je nešto složeniji i intenzivniji, ali zato i daleko učinkovitiji od treninga u školi.