Nakon početka primjene programa prehrane prije nekoliko tjedana, polaznici Škole mršavljenja redovito prisustvuju aktivnostima Škole mršavljenja powered by nutricionist Nenad Bratković. Uloga prehrane pri treniranju trčanja i u praksi postaje očigledna te polaznici Škole mršavljenja traže informacije o strategiji prehrane ne samo kod mršavljenja, već kod povećanja energije tijekom treninga, smanjenja grčeva tijekom i nakon treninga, itd.

sm-n

Uz redovito pohađanje treninga adidas škole trčanja, polaznici Škole prisustvovali su sastancima prije treninga na obije lokacije, u Maksimiru i na savskom nasipu, redovito online postavljaju svoja pitanja o prehrani i učinku na trening kao i na samim predavanjima gdje su mogli dobiti opširnije odgovore na svoja pitanja.

Naglasak na posljednjem predavanju bilo je na pojašnjenju uloge hidracije u prehrani, osnove razlika između rehidracijskih napitaka, značaju prehrane sa smanjenim udjelom glutena, osnove strategije prevencije anemije kod trčanja, a još jednom je naglašena i ilustracijama pojašnjena važnost smanjenja masnog tkiva, kao i povećanje mišićnog tkiva pri mršavljenju. Naime, od početka programa Škole mršavljenja istaknuto je upravo to kao cilj, a ne nasumično gubljenje kilograma.

Također, program prehrane koji je preporučen polaznicima Škole uključuje namirnice koje pretežito ne sadrže gluten, a prikazana objašnjenja na samom predavanju nekima su poslužila kao odgovor na pitanje koje su si postavljali od početka zašto se osjećaju manje naduti, „nenabujali“, kako su neki i sami naveli, otkad su krenuli u program Škole mršavljenja.

Edukativnim newsletterima se stavlja naglasak na ključne teme kao što je hidracija, a također bitno je pokazati kako spriječiti anemiju željeza koje se nerijetko događa u trčanju.

sm1

Nakon posljednjeg predavanja provedeno je nasumično mjerenje antropometrijskih pokazatelja nekih polaznika, a rezultati ovise od jednog do drugog polaznika Škole mršavljenja; budući da je stupanj prekomjerne tjelesne težine i debljine različit u velikoj skupini. No, svi kandidati su imali zabilježen pozitivan pomak u smanjenju tjelesne težine. Neki su uz provođenje programa prehrane te redovito polaženje treninga trčanja, postigli i brže rezultate.

Tako je kod jednog polaznika nakon samo 16 dana izmjereno smanjenje tjelesne težine od 6,4 kg, što je uistinu sjajan rezultat! Promjene su mnogi primjetili i neki navode kako se kod njih događaju citiram: „tektonski poremećaji“ u odnosu na prijašnje rezultate i prehrambene navike; više energije, manje umora.

Posla je puno i tek se bližimo sredini cijelog procesa i dostizanja konačnog cilja. Odustajanju nema mjesta, jer kako su i pripreme i treninzi za polumaraton višemjesečni, isto tako, postizanje onih pravih rezultata kod mršavljenja tek slijedi.

sm-2

Budući da je protekla prva utrka (Plitvice), a treninzi adidas škole trčanja postaju sve zahtjevniji, u pripremi je novo predavanje s novim temama te novi ciklus edukativnih informacija za polaznike Škole mršavljenje powered by nutricionist Nenad Bratković. Prvi rezultati i povratne informacije su vrlo ohrabrujući i za očekivati je puno dobrih rezultata i izgubljenih kilograma te poboljšanje zdravlja te spremnosti za jesenski polumaraton!

Podijeli tekst na društvenim mrežama: