fbpx

Trkačkim korakom u proljeće ili kako se odjenuti za trening kada je vani toplo

Došlo nam je proljeće i vrijeme je sve ljepše. Dan se produžio i treninzi više nisu samo po mraku. Još jedna stvar koja se promijenila je i temperatura zraka. Postavlja se pitanje – kako se odjenuti za trening u Trčaoni a da se ne uznojite i tako povećate šansu za prehladu?

Iako vam se još uvijek čini kako je prehladno za trčanje u kratkim rukavima, moramo vas razuvjeriti jer vrijeme je idealno za upravo takvu trkačku majicu. Osim majice kratkih rukava, nemojte zaboraviti na šiltericu koju je dobro imati i kad pada kiša. Toplije vrijeme znači da ćete se početi znojiti, stoga nemojte zaboraviti ponijeti odjeću za presvući se poslije treninga, kao i bocu vode koju ne trebate nužno nositi sa sobom dok trčite.

Već smo pisali o tome kako pamuk nije dobar materijal za trčanje, a toplije vrijeme samo potvrđuje ono o čemu smo govorili.

Stoga evo TOP 5 savjeta naših trenera za treniranje na 15+ temperaturama:

  1. Ako ne puše jak vjetar, i temperatura je više nego ugodnih 10+ stupnjeva, ne treba vam šuškavac, jakna ili 2-3 sloja dugih rukava. Jedan sloj dugih ili kratkih rukava je sasvim dovoljan. Razmišljajte na način da kada se zagrijete negdje morate ostaviti taj sloj višk, a često on postane “dio opreme” koja nam smeta dok trčimo.
  2. Možda će vam na početku treninga biti nešto hladnije ali već nakon zagrijavanja smetat će vam slojevi odjeće koje imate na sebi. Preporučamo nositi sportsku odjeću koja nije od pamuka kako ne bi upijala znoj.
  3. Odmah nakon istezanja presvucite se u suhu odjeću i onda bezbrižno možete kući bez straha od prehlade.
  4. Slobodno na trening ponesite šiltericu ili sunčane naočale koje vam neće smetati kod trčanja. Važno je samo da vam naočale ne ispadaju jer će vas dekoncentrirati i više ćete se baviti time da vam naočale ne ispadnu nego tehnikom trčanja.
  5. Uživajte u lijepom proljetnom vremenu koje je idealno za trčanje! Nakon proljeća dolazi ljeto koje sa sobom donosi još savjeta kako se pripremiti no o tome nešto kasnije…

Napisao: Tomislav Marinović, kineziolog i ultramaratonac

Podijeli tekst na društvenim mrežama:

Share your thoughts